NIEUWS

27 december 2020

De pomp is afgelopen week gerepareerd. De pomp staat in een groot metalen frame. Dit frame was volledig verroest. We hebben een nieuw frame gelast, laten verzinken en deze is weer om de pomp geplaatst. Binnenkort pompen we het water op de baan. De voorspellingen zijn nog niet goed, maar misschien kunnen we eind januari of februari 2021 nog even schaatsen. Wij zijn er klaar voor!

Zaterdag 20-2 van 16.oo tot 18.00 uur kunnen leden gratis op Kardinge schaatsen. Mits de corona-situatie dit toe laat?! Meer informatie volgt.

Bij de incasso van de contributie is er bij een aantal exleden onterecht nog contributie afgeschreven en bij een aantal nieuwe leden onterecht niet. In januari doet het Bestuur een belactie om alles weer recht te zetten.